Nuffnang

Pages

Wednesday, 26 October 2011

15
Komen
Siapa kata hantaran kahwin mahal..

Assalamualaikum !!

Bila saya terbaca kisah perceraian penyanyi Zainal Abidin dengan bekas isterinya yang telah menuntut hutang nafkah anak mereka sebanyak RM 167,102.04 terkejut juga dibuatnya.  Ingatkan belanja hantaran kawin saja yang mahal.. rupanya harga perceraian lagi mahal..

Kepada yang telah berumahtangga tu, jagalah dan hargailah pasangan dan anak-anak ye jangan abaikan mereka.

Post a Comment

15 comments:

schaze zainn said...

sekarang semua benda nak kena guna duit..hihi

XP

Paris Lipton said...

ish3...wang jd tuan skrg nihhh

hira said...

mahalnya. menggigil lutut kaki tengok banyak nombor >.<

Green Apple said...

@Paris Lipton : hai Paris dah tuko nama ke.. heee

Green Apple said...

@schaze zainn : bukan nak kawin je kena bayor.. nak bercerai-berai pon kena gak..

Green Apple said...

@hira: orang kata kalau berani buat.. kenalah berani tanggung.. :D

intan said...

betul 2..harga perceraian lg mahal tambah2 kalau masuk court..hire lawyer..kes lambat settle.. lagi mahal dr hantaran masa kahwin..

Innanie | Ariffin said...

TU LAH PADAH BILA TANGGUNGJAWAB DIABAIKAN. WALAUPUN DAH BERPISAH, TANGGUNGJAWAB SBG BAPA PERLU DITUNAIKAN. KELAK DISOAL DISANA!

Jasman said...

hantaran dh tentu mahal...bercerai pon kene juga...jd jg la hubungan rumah tange sebaiknya...

Wanie said...

ya allah mahalnye

Yumida said...

fuh....berpeluh hidung tgk jumlah tuuuuu....tp ex wife die memang cantek2 kan

Anak Wak Mail said...

erkk..jagalah rumah tangga baik2 kan..:)

fuad ansari said...

siap antar anak sekolah swasta tu.. yuran bulanan utk 2 orang anaknya je pun dah byk.. gaji sy pun tak byk tu...

p/s: kalau dah tak mampu nak bayar, antar sekolah biasa dah la kot...

khairul said...

gila punya mahal kos bercerai

Onitsuka_hana said...

ikut suka istri ke nak letak brapa pun..?

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...