Nuffnang

Pages

Sunday, 29 May 2011

3
Komen
Jom cuti-cuti di Melaka.......

Gambar dari Google

Cuti sekolah dah mula.... pagi minggu nih kami buat cadangan untuk ke Melaka.  Dah lama juga tak ronda-ronda disana.  

Selalu mengengar cerita  orang je, tentang perubahan dan 
kemajuan di bandar Melaka.  Macam-macam ada... 





Pelancong sudah pasti menjadikan Melaka sebagai tempat percutian bersama keluarga.  

Bawa anak-anak mengalami sendiri keindahan disana.

Harap-harap hari ni di Melaka jalan tak sesak padat.  Kalau tak, terpaksa batalkan hajat.

Cadangannya, nak singgah makan-makan di pusat ikan bakar yang paling best kat Umbai....

Gambar dari Google
Kengkawan bagi tau ikan bakar kat sini lebih sedap dari tempat lain.... tapi tak taulah sebab tak pernah cuba.

Hari ni kami akan cuba mana yang patut.... Melaka tunggu kami ye....

Post a Comment

3 comments:

Farah said...

jom datang melaka. saya pun sekarang ni duk melaka,balik kampung. melaka sekarang ni memang dah banyak berubah.

Green Apple said...

Bangga jd anak Melaka....

Anonymous said...

What's up it's me, I am also visiting this website regularly, this web site is genuinely nice and
the visitors are truly sharing fastidious thoughts.If you would like to seek out even further information about
http://courses.microlab.ntua.gr/user/profile.php?id=2952 or
acquire an item be sure to continue on to
site

Also visit my homepage ... football kit

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...