Nuffnang

Pages

Friday, 27 May 2011

1
Komen
Nora Elena.....Gempak...

Episod Khamis - 26 / 5 / 2011

Entah kenapa drama Nora Elena ni tak tulis episod ke berapa dan ke berapa... tak tau lak kalau tak perasan...

Kisahnya.....Nora bersetuju terima Seth untuk ganti Eid sebagai suami kerana permintaan ibunya yang sakit.  Bila risau dan rungsing akan pengSAN... Nak buat camane dah penyakit gitu kan...

Eid pulak macam org gila talak... terhegeh-hegeh nak merayu ngan banglong Nora supaya keluarga boleh terima dia semula.  Tapi kena halau....

Lain kali jangan guna falsafah.... 'bila aku dah ludah, aku tak kan jilat balik...'  sebab Eid sebenarnya tak menyiasat hal sebenar.... pakai terjah jer...

Yang syoknya.. bila Nora dan Seth dah jadi suami/isteri yang sah, Nora tak benarkan Seth.... em..em....em  walaupun pada malam pertama mereka.... hahaha... kesian Seth...  Bukan tu jer.... makan pun asyik nasi goreng dan makan sorang2....

Nasib baik Seth cerdik... dia call mak/ayah mertuanya untuk dtg.  Alasannya nak makan masakan asam pedas.  Sebelum mak/ayah mertua sampai... Seth dah suruh Nora untuk panggil Seth. ... Aaabang.... hahaha....

Semasa nikah, Seth telah beri hantaran sebanyak RM50,000.  Tapi Nora tak nak dan telah pulangkan semula kepadanya... Seth kata "tak nak nanti buruk dagu..."  Nora dengan nada yang agak kasar telah membetulkan, 'buruk siku..lah..'

Nora masih belum boleh menerima Seth sebagai suaminya kerana perkahwinan mereka tanpa perasaan cinta...

Samada Nora boleh menerima Seth atau tidak, tunggu episod Isnin (minggu depan).

Post a Comment

1 comments:

Anonymous said...

It's going to be ending of mine day, however before ending I am reading this impressive post to increase my experience.On the web Investing is not difficult, gives you actual experience of purchasing http://georgiaelitegymnastics.com/significant-essentials-throughout-jersey-shop-right-roadmaps and safe and sound and convenient strategy for getting on site

Also visit my homepage football shirt

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...