Nuffnang

Pages

Tuesday 24 May 2011

1
Komen
Terowong SMART.... menyusahkan trafik ke pusatbandar

Terowong SMART ditutup menyusahkan trafik hala ke Kuala Lumpur.



Boleh dikatakan kenderaan bertumpu di laluan lebuhraya Seremban/Kuala Lumpur dan Jalan Sungai Besi untuk menuju ke Kuala Lumpur.  Apabila Terowong SMART ditutup.... gawat jadinya.... Manakan tidak...kebanyakan kenderaan akan menggunakan lalauan Terowong SMART jika lebuhraya Seremban/Kuala Lumpur sesak (walaupon setiap hari begitu).  Biarlah terpaksa membayar tol RM2 tetapi selesa dan lancar hingga ke pusat bandaraya.


gambar sekadar hiasan jer.....
Pagi ni pukul 6.50 telah berlaku kesesakan hingga boleh dikatakan melekat.... tidak bergerak.  Sudah semestinya semua pekerja lewat sampai ke ofis.  Kalau boleh pihak Terowong SMART berikan informasi dari masa kesemasa di TV tentang penutupan terowong agar pengguna jalanraya mendapat informasi secukupnya dan bersedia untuk membuat pilihan lain selain dari menggunakan laluan tersebut dan yang berhampiran.

Nampaknya peranan Terowong SMART sebagai dua fungsi (kenderaan dan air) belum berjaya lagi dilaksanakan.  Demi keselamatan pengguna jalanraya.  Janganlah mengadaikan nyawa manusia semata-mata ingin membuktikan sesuatu.

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...