Nuffnang

Pages

Friday, 19 August 2011

43
Komen
Gadis sekarang cari lelaki tak hensem...

Assalamualaikum...
cilok dari google

Best tak tajuk entri kali ni... nampaknya saham lelaki kurang hensem semakin mahal sekarang ni.. mana perginya lelaki-lelaki hensem kat Malaysia ni... dah pupus ke...

Walaupon ada yang kata muka sipolan tu macam muka pecah pintu, tapi siapa sangka dapat gadis yang kiut miut... dari segi apa agaknya yang menjadi pilihan gadis-gadis comel zaman sekarang ni...

  • harta-benda... wang berjuta
  • ada kereta mewah paling-paling pon macam kereta fomula 1..
  • hati-budi yang tulus mulus... tak pernah marah-marah... tutur kata sentiasa dijaga...(sopannya...)
  • ayat power... sampai tak lena tidur malam terkenangkan ayat2 power tu... 
          atau
  • lelaki yang beriman..... yang mengikut lunas-lunas agama, jaga batas-batas pergaulan dan tidak ter'over' bila jalan sama-sama...
yang mana satu penyebab sebenar yang menjadi ukuran untuk menambat hati cikmek-cikmek kat Malaysia ni ye...

Entri ni tiada kaitan dengan sesiapa ye... kalau ada yang terasa ampun dan maap dipinta...

Post a Comment

43 comments:

Lea IsNaw! said...

kalo lea, lea xkisah rupa
janji lea selesa n rasa selamat dgn die

Onitsuka_hana said...

a'a kan np yee

Green Apple said...

@Lea IsNaw! : betul2 tu paras rupa bukan ukuran kebahgiaan...

Irsyad Syah said...

suma tu betoi...
ayat mmg taap jiwang smpai x leh lupa, x leh tdoq malam...

perangai pon baik...penyabaq..tak ego...caring segala...

suma tuh wat ati pmpuan cair...
wlaupon laa x ensem mna pon... ;)

Green Apple said...

@Onitsuka_hana : sukar untuk ditafsirkan..

Green Apple said...

@Irsyad Syah : tak ensem pon tak apa... hati mau baik...

Kancil 8349 said...

percaya pada kata hati...jika dia teman yang baik...walaupun tidak hensem mahupun kaya tetapi menjamin kebahagiaan...mungkin itu pilihan mereka

sleeping_maniac90 said...

nk y sedap mata memandang..
kalo encem sgt pn nnt sng kne kebas.. huk3..

Green Apple said...

@Kancil 8349 : tapi jangan amik orang punya sudah le... hehe

Green Apple said...

@sleeping_maniac90 : betul tu... bahaya... yg kes macam ni memang bikin tidor tak lena... risau dikebas pulak...hehe

cheqwa said...

hahahaha...yeay!betul ^_^
paling penting,agama :D

Green Apple said...

@cheqwa : kalau tiada pegangan agama musnah segalanya...apa2 pon agama yang utama... ensem ke tidak... tolak tepi... tp jangan lah sampai tengok muka pon boleh naik demammmmm... hehe

Kancil 8349 said...

Mati juga mahu mengambil orang punya..hehehe

Green Apple said...

@Kancil 8349 : hahaha... perang besar U C... (kata anita sarawak)

Elih Japahar said...

sy pernah berjumpa dgn pompuan yg ciri2 kat atas ni nak..yang paling teruk suka kikis duit,dan suka kita sbb ada kereta senang dia nak kuar p mana2..mmg ambil kesempatan,tapi itu semua pengajaran zaman persekolahan..skrg dah tau menilai mana satu suka yg betul :)

p/s:bukan semua pompuan mcm tu...sy percaya ramai yg baik :) cuma malu...hehe! jgn marah sy k..

iMBobo said...

yg penting membahagiakan kan?:)

Paris Hilton (xila) said...

haha i cri lelaki yg ikhlas je :P

Far8 budak baik said...

tu ar..habis lah org hensem cam
aku ni..mesti dpt yg biasa2..
tapi oke je..
pasan sekejap..
hahahaha

Jahidih Saili said...

sayya teringat kisah seorang kawan, dia putuskan hubungan dgn BF dia sbb BF dia sgt hensem..
xdinafikan, ada org yg tertarik pada paras rupa, tp jika diberi pilihan, org yg waras tidak akan menjadikan paras rupa sebagai faktor utama utk memilih pasangan..

nazyha said...

lelaki hensem susah jaga..betol ke?? :p

Green Apple said...

@Elih Japahar: x dinafikan memang ada yg mcm tu.. hati2 memilih ye elih...

Green Apple said...

@iMBobo : betul3... tp kalau beragama, ensem, berharta, baik hati, penyayang, berilmu kan best... lengkap... hanya dalam mimpi je kot...

Green Apple said...

@Paris Hilton (xila) : xila contoh gadis yg baik.. hehe

Green Apple said...

@Far8 budak baik : pompuan tak nak lelaki ensem sebab takut kena kebas... susah nak jaga.. kena simpan dalam almari le jawabnya...

Green Apple said...

@Jahidih Saili : dia putuskan mungkin bila jalan berdua bf dia tu main mata ngan pompuan lain kottt... hehe

Green Apple said...

@nazyha : masing2 ada pandangan tersendiri.. terpulang lah ye... ;D

hira said...

no 3 tu kak! :D

Green Apple said...

@hira: hati yg baik juga penambat hati..

he is kapten kakak said...

lelaki beriman tu penting

sTrawbery said...

rupa paras x pentins.asal jak ikhlas..emm kalo encem sngt susah pla.kan ;)

Green Apple said...

@he is kapten kakak :apa2 pon kena berbalik pd agama juga... insyallah, bahgia...

Green Apple said...

@sTrawbery: biarlah sesedap mata memandang... (kalau boleh) tp yg lebih penting hati mau baik...

Mohd Izzar said...

ikot orang jgk la...

Rohaizam Rosli said...

hahaha nice !!!

Green Apple said...

@Mohd Izzar : betul izzar... tak semua macam tu.. :D

Green Apple said...

@Rohaizam Rosli : thanx...:D

Hanie_Dew said...

sebab yang no.3 budi bahasa dan gentlement yang paling utama. menjaga kebersihan. hensem tak perlu. cukup la sesedap mata memandang.

Green Apple said...

@Hanie_Dew : ada tambahan 1 lagi ye... menjaga kebersihan... betul tu... jgn suka sepah benda2 dalaman...spt stokin... dll :D

Asyila Zainuddin said...

yg penting beriman.. :) slalu org yg baik2 ni otomatik muke pun sedap je mate memandang kn.. :)

Green Apple said...

@Asyila Zainuddin : wlaupon x ensem tapi sejukkk mata memandang... heeee

kemey said...

zaman skrg buah hati nsem ke xnsem ke msti ade jgak yg kena sapu huhuhu..

Anonymous said...

Why viewers still make use of to read news papers when in this technological globe
everything is available on web?Get every one of the most up-to-date Updates in http:
//whogotbarz.net/groups/football-jersey-subjected/ know how from
your one and only legitimate source at site

Review my website; jersey shop

anigarang said...

betul ke kata2 u itu

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...