Nuffnang

Pages

Tuesday, 23 August 2011

20
Komen
Kad Raya dari Hira !!

Assalamualaikum...!!!

Kad raya dari rakan blogger ~ Hira

Selamat menjalani ibadah puasa.
 Anda ada dapat kad raya tak tahun ni,  saya dah dapat dari seorang rakan blogger.
 Best ada rakan blogger ni... kalau tak tak ada siapa pon nak hantar kada raya pada saya,
kad raya tu adalah dari gadis comel kat banner di bawah ni..


~ Hira ~       








Rasa terharu pulak bila dapat kad raya, almaklum zaman sekarang mana ada orang nak hantar kad, paling-paling pon hantar SMS je.. tapi bila dapat kad tu rasa macam benar-benar wujud... (lawak lah..) sebab selama ni kan hanya menghadap komputer dan berkata-kata pon hanya dalam hati...

Terima kasih Hira... nanti akak gantung kat dinding eaaa.. heeee

Post a Comment

20 comments:

zareliqa afiqa said...

wahh..dapat kad raya lar.dulu slalu jugak dpt kad raya,tp skunk dapat sms jek.huhuhu=.=

Lea IsNaw! said...

wah dh dpt kad raya
saya xdpt lagi

sobs!

Green Apple said...

@zareliqa afiqa : sms x sama ngan kad.. kalau kad kita boleh pegang, tatap, cium... gantung... heeee

Green Apple said...

@Lea IsNaw! : jeles tak... jeles tak.. heeee

Anisa Hang Tuah said...

sgt comel

:)

Chachos Cheezy Wedges said...

nak jgk!!! hahaha... jeles2...

sleeping_maniac90 said...

beshnyer dpt kad raya.. hehe..
leh smpn wt kenangan..

kotak bulat said...

best la dpat kad raya.. :)

Onitsuka_hana said...

lama dah xantar kat raya ka kawan2..dlu sek menengah slalu antar,huhu sibuk kowt

hira said...

comel tak? pandai kan saya pilih kad raya untuk akak. haha :D tapi tulisan sangat hampeh =____= hoho. eh, gantung dekat dinding? alahai. terasa dihargai la pula. hehe. thanks tau akak! ;D

Jasman said...

lawanya...

NajaHmaDi said...

saya bagi e-kad raya yer.....terima lah...

http://najahmadi.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-4-kad-raya.html

khairul said...

tahun ni satu kad raya pon sy x dapat cian kt sy

cik kartun said...

best nyew..^_^
selamat hari raye..

Marina said...

wah dapat kad rayer...selamat hari rayer!

Arfazilah Abka said...

wahhh..dia dapat kad rayaaa...! hihi..salam ziarah..
salam ramadhan dan salam aidilfitri...=)

Liza Razak said...

best kalau ada kawan blogger hantar kad raya :)

iMBobo said...

cantik kad tu, kenangan tu kad raya dr blogger :)

Anonymous said...

Hello, its fastidious post regarding media print, we all be
aware of media is a fantastic source of information.On line Investing
is simple, presents you genuine really feel of purchasing http://bloggalo.
me/groups/getting-quick-designs-pertaining-to-football-jersey/ and secure and practical means of obtaining on site

My blog - football jersey

Anonymous said...

Hi i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when
i read this post i thought i could also make comment due to this brilliant post.
On-line Buying and selling is not difficult, offers you genuine truly feel of
acquiring http://letmeask.com.au/profile-1728/info/ and
secure and effortless means of purchasing on site

my web blog ... football kit

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...