Nuffnang

Pages

Friday, 12 August 2011

14
Komen
Segmen juadah berbuka kegemaran saya oleh iejjah

Nak join segmen... nak tau syarat-syarat...jom terjah blog iejjah
Nasi Kerabu 
Walaupon saya bukan orang Kelantan... tapi nasi kerabu memang makanan kegemaran.
Nak buat sendiri belum pernah cuba buat... takut tak sedap... hehe (alasan orang pemalas...)
Makanan ni diperkenalkan kepada saya semasa kat ofis lama dulu berkawan dengan eratnya dengan orang Tanah Merah...
Dia suruh cuba dulu... cuba... cuba... akhirnya dah jadi makanan kegemaran pulak... hehe
sebab utama saya suka Nasi Kerabu ni, mungkin disebabkan ada banyak ulam-ulaman didalamnya dan digaul pula dengan isi ikan... hahhhh... nyam... nyam... nyam...
begitulah sedikit sebanyak kisah makanan kegemaran saya ketika berbuka puasa.

Saya nak tag  :




Post a Comment

14 comments:

Asyila Zainuddin said...

nasi kerabu memang sedap!! :D

Green Apple said...

@Asyila Zainuddin : marveles...

zaty luvlianncezzz said...

nasi kerabu? sedap tue :)

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
jangan terseksa kerana CINTA

Lea IsNaw! said...

suka makan nasi kerabu jugak!

ooo..cik greenepal org kelate rupanya

Green Apple said...

@zaty luvlianncezzz : yess... semestinya... hehe

Green Apple said...

@Lea IsNaw! : sama le kita... lea... saya asal dari Melaka...

Rohaizam Rosli said...

sedap sedap !!!!

yayath said...

wahhh....sama la kita green apple:)

http://qasehhumayrayathafiz.blogspot.com/2011/08/segmen-juadah-berbuka-kegemaran-saya.html

Green Apple said...

@Rohaizam Rosli : kalau singgah kat bazar ramadhan... gerai nasi kerabu paling ramai... ramai pengemar rupanya...

Green Apple said...

@yayath : sama ke.. bestnya..

hira said...

nasi kerabu! :D sedap, tapi dah bosan makan sebab dekat bazar asyik ada nasi kerabu. hoho

AtiEyZ said...

akak pun suka nasi kerabu..

iejjah said...

iejah bru dtg jengok...sory la bru dpt on9 :|..thnks join segmen :}

iejjah said...

@iejjahthanks join segmen..iejjah da buat review tuk segmen 2...sorry lmbt review :}

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...