Nuffnang

Pages

Thursday, 2 June 2011

4
Komen
Nora Elena

Suka pulak nak buat sinopsis sendiri drama Nora Elena ni... harap-harap pengarah/penerbit drama ni tak marah lah ekkk...  Isnin sampai Jumaat dah jadi addicted ngan drama nih.... 

Biasalah kalau drama diadaptasi dari novel mestilah mengayat dahsyat....  rasanya kalau didunia realiti nih jarang-jarang....nak jumpa suami yang macam nih.... romantik....GiLLer.....


Berbagai cara nak menarik perhatian isteri tersayang.... walaupun teruk kena marah, kena herdik.... kesiannya... tapi episod hari ni seminar/honneymoon di Cameron Highlang hadiah (misteri) dari boss Elena telah merubah segalanya.   Elena telah mengalah dan menyesali sikap kasarnya selama ni dan memohon ampun dari Seth Tan.... 

Cuma Elena belum memberi jawapan.....keatas pertanyaan Seth... sayang abang tak....?  tunggu minggu depan ye....

Post a Comment

4 comments:

NasZ said...

tak tengok lagi cite ni..huhu..best ke?

MINDA ... TEMPAT SETIAP PERKARA YANG KITA NAK BUAT BERMULA...

Green Apple said...

cuba ikuti...
solat maghrib jgn lupa...hehe
tp boleh gak ikuti kat Tonton

Chubby Panda said...

Nora Elena is da best...aaron aziz handsome sangat2...=)

Anonymous said...

It's going to be ending of mine day, however before ending I am reading this fantastic article to increase my know-how.Enjoys creating on big selection of matters such as http://dnb.16mb.com/index.php?do=/blog/1641/soccer-jersey-products-and-solutions/. It's possible you'll stop by for a lot more aspects at site

Also visit my web page football jersey

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...