Nuffnang

Pages

Saturday, 30 July 2011

7
Komen
Terima Kasih iMBobo


Kali ni saya nak buat entri khas untuk blogger iMBobo
bak kata pepatah org dolu-dolu..
~ orang berbudi kita berbahasa ~

JUTAAN TERIMA KASIH iMBobo sebab telah sudi untuk
letak blog GreenApple disenarai  VIP nya... (terharu....)

Blog GreenApple tersenari di VIP list Blog iMBobo.... 
blog saya ni sebenarnya tiada apa yang istimewanya

* bukan untuk berlumba
* bukan untuk mengejar follower
* bukan untuk fofuler
* bukan untuk menunjuk-nunjuk (ngan kengkawan... hehe)
tapi....
* sekadar suka-suka je...
bukan merendah diri, itulah hakikatnya...

Tapi bila diberi penghargaan sebegitu tak dapat nak dituturkan dengan kata-kata...
Tenang-tenang air laut
Sampan kolek mudik ke tanjung
Hati terkenang mulut menyebut
Budi baik rasa nak junjung

Mula-mula menjejaki blog iMBobo saya tertanya-tanya siapakah nama sebenar tuan belog ni,
untuk disinonimkan dengan iMBobo tu...
maka terlintaslah nama-nama ni,
mungkin Rahim (haha...), Fahim, Imran atau Kasim (ala abg kassim...)

tetapi,
maksud iM tu sebenarnya "I am" (tipah tertipu....), pandainya dia...

Blog iMBobo pada saya sangat menarik, berlatar warna hitam + hijau dan biru
bermacam-macam info dan unsur-unsur pengajaran juga ada....
selain tu... yang maha penting....
tuan belog sangat adil kepada pengunjungnya....
mesti datang singgah semula.
Kepada semua yang belum pernah singgah ke blog beliau sila-silalah terjah blog iMBobo
nanti cecite kat sini tau... 

Post a Comment

7 comments:

iMBobo said...

:) alamak! pujian setinggi gunung GA ni..terima kasih sgt2 sbb GA selalu dtg lepak dkt blog iMBobo, budi yg baik dikenang jua :)

Green Apple said...

welcome juga.. hehe
ada rasa kembang tak...
blog iMBB pon semakin hebat... jeles lak...teruskan usaha ye..

iMBobo said...

biasa2 je GA, ntah2 trafik GA lg gempak kan.. kembang kecut kembang kecut je ni haha

Elih Japahar said...

Tahniah Green Apple..:)

Green Apple said...

elih : thanx...
ni cara saya nak hargai penghargaan dr iMBB...

hira said...

congrates kak! :D

reza al-razi said...

Bestnye alahai... da jadi VIP dah dia skrg.. hihi.... :-)

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...