Nuffnang

Pages

Wednesday, 27 July 2011

14
Komen
Tiket Bola

gambar pinjam dr En Nakal
Khamis 28 Julai 2011 (Khamis) perlawanan kedua pusingan Kelayakan Piala Dunia 2014 antara Malaysia dan Singapura akan berlangsung di Stadium Bukit Jalil.  Ramailah peminat bolasepak khususnya penyokong team Harimau Malaya menyerbu ke tempat yang telah ditetapkan untuk membeli tiket perlawanan.  Semangat dah berkobar-kobar untuk sama-sama penuhkan Stadium Bukit Jalil.  


Tapi, diberitahu tiket perlawanan sebanyak 60,000 telah habis dalam sekejap je...  biar betul....


Yang menjadi kebimbangan, pada hari perlawanan esok tiba-tiba ada pulak tiket..... bukan jual kat kaunter tiket.... tapi diluar stadium..... ada kaki yang jual tiket.... siaplah harganya nanti...  itu cuma kebimbangan sahaja, kalau tidak terjadi begitu baguslah...... 


Dikesempatan beginilah dikhuatirkan ada pihak-pihak yang akan mengambil peluang untuk mencari keuntungan berlipat kali ganda....keuntungan diatas kesusahan orang lain.... 


Cuma, diharap malam esok pihak berwajib akan meningkatkan kawalan di seluruh kawasan luar stadium, agar kaki atau ulat-ulat tidak berleluasa..... team bola kita baru nak naik..... baru nak merasa sorakan kebabooommmm.... dah jadi macam ni.... 


Selamat Berjuang Skuad Harimau Malaya......


pinjam dari en google


Post a Comment

14 comments:

iMBobo said...

mesti ada ulat tiket nnt..pastu jual mahal2...gudluck Harimau Malaya!

SoLy SoLicious said...

semoga harimau malaya berjuang habis habisan menundukkan singa!! harimau boleh !!

p/s : senang2,singgah la join segmen di belog sy ye ^________^

msredcheesecake said...

Go msia....score 2-0 ....

Wanie said...

pergi tengok gak ke bola esok?

Anak Wak Mail said...

malaysia boleh..ke tak boleh?haha..

akoo pae said...

go go rimau~~
=D

alif ibnu daud said...

jangan sampai hancurkan bola malaysia dah la...ulat tiket kdang2 jadikn orang beban nak bli tiket

nowriz said...

yeah! go malaysia! u can do it!!! ;)

yusuf Laili said...

Yes Malaysia boleh!!

Green Apple said...

Usaha telah dilakukan.... kalah menang adat perlawanan.... walaupon seri yang bermakna kalah, terimalah hakikat usaha telah dilakukan, tapi rezeki tidak memihak kepada team HM...

hira said...

hehe. tiket memang mahal gila! apa daaa~

Green Apple said...

hira : kat kaunter atau ulat yang jual...

iMBobo said...

masuk tgk tajuk entry ni ingat GA nk bagi tiket freeee hehehe

Green Apple said...

tajuk mengelirukan ye.... hehe... sorilah.. ingat saya jual tiket ye... mahu diingat saya bukan ulat tiket eaaa... hehe

Ingat Selalu Dihati...

Get this commentators widget

Tinggalkan jejak kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...